Går fortsatt bra

trodde jag skulle ha mer problem med att inte äta sötsaker. Men det går över förväntan, för mig är det enklare att inte äta något än bara lite, för mig är socker helt klart beroendeframkallande. Så idag när det var lördagsgodis till barnen funderade jag inte ens på att ta. Skönt!! Motionen går så där, kommer inte i väg varje dag på promenad som jag vill, men hoppas jag snart skall få in den vanan att göra det dagligen. Har ett wii som jag har möjlighet att träna med vilket är kul, men har inte kommit igång efter förlossningen. Man kan lägga upp en 30 dagars utmaning så det skall jag börja med i morgon, får återkomma med rapport.

Kommentarer
Postat av: mia

Tack för dina vänliga ord i min blogg...det värmer/ mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback