Det går riktigt bra.

Har haft lite huvudvärk, troligtvis sockerabstinens. Men jag är verkeligen fast besluten av att gå ned i vikt och må bra igen. Än har inte restrna på barnens påskägg roppat på mig. Det luriga är att hjärnan inte är så smart alltid, A har varit på utflyckt med fritids idag och då köpte jag bullar, och genast går hjärnan igång, men inte vore det så farligt med en liten bulle till kaffet osv, och nej det hade ju det inte MEN jag stoppar ju inte där och vips så kommer jag missbruka sötsaker igen.

Promenader har det oxå blivit. Härligt att vandra längs med sjön. Har inte vågat gå i backar innan pga av mina foglossningsbesvär men igår testade jag och det gick bra. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback