Sötsugen idag

och då är det gott med lite mörkchoklad till kaffet.

Bild Kraft food

Annars har det gått jättebra, är helt klart i en uppåtgånde spiral och det är så skönt.
Tränade i dag på gymmet och det gick bra. Kul, för jag gillar igentligen inte gymträning utan föredrar gruppträning.
Men här har jag mitt program som är uppsatt för att passa mig.
Skall bli kul att testa några av deras pass oxå.

En glad nyhet blev att istället för 259kr/mån allt 3100kr för ett år. Behövde jag bara betala 650kr för ett år
då jag har ett vipkort i simhallen. Vad skall jag göra för dom pengarna jag tjänade, haha för vi tjejer tjänar ju pengar
när vi inte spenderar dom eller hur!!!


Kommentarer
Postat av: fyrabarnsmor

Va duktig du är:)...jag nöjer mig inte med en bit mörk choklad...

Postat av: Åsa (Valerina)

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

Kram Åsa.

2009-01-19 @ 22:51:25
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback