Provtränat på ett nytt gym

som ligger i simhallen, eller ja inte i utan brevid.
Tycker det verkar bra och dom har även grupp träningar som passar mig.
Passar bra att kunna gymma och simma alt gå på vatten gympa efter det.
Skall tillbaka på söndag och fortsätta med lite mer genomgång. Jag lär ju få träningsverk av detta. Hoppas bara det funkar för nacken. Fick tipset att inte ta låga vikter och många rep i dom övningar där nacken kan belastas.

Annars hade jag mina mammakompisar på fika idag, trevlig. Och oj vad barnen växer och blir stora nu när man inte träffas så ofta. Jag lät bli kaka och var nöjd över sälskapet och inte fokuserade på fikat.

Sen gick jag och A ner till sjön med några av kompisarna. Oj vilken fantastisk dag, solen lös från en klar blå himel och det var vindstilla. Haha det var lika mycke folk om inte mer som sommarens första varma dag. Det är ändå en stor parkering men det stod bilar överallt. Då är man glad att det är bara att promenera ner.

Till middag blev det kyckling med bulgursallad, mumsigt och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback