Klarade 1,5 dag med bara soppor

kunde ju innan ha funderat på om det är så smart att göra det samtidigt som mensen sammanfaller och jag av bara det blir yr i bollen. Inte jätte bra i vart fall. Så i stället har jag bytt ut 1-2 måltider och det funkar bra. Skall i väg i kväll och träna och har inte riktigt bestämt mig för om det blir vattengympa eller gym.
Kostreggar med Viktväktarnas CD skiva så jag har lite koll på vad jag stoppar i mig, och det funkar bra.
Just nu känner jag att jag är i en uppåtgånde spiral och det är så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Smart att köra på halvfart. För såklart ska man inte pina sig själv. Själv får jag en enorm kick av helfart!!



Massa kramar!!

Postat av: Åsa (Valerina)

Vad spännande att testa soppor :) Hoppas det funkar bra :)

Du, jag såg idag att du inte rapporterat på utmaningen sedan vi startade den. Du måste rapportera senast denna vecka, annars har du 3 tomma veckor och då "städar" jag ju bort dig. Eller rättare sagt,,,du måste rapportera vikt eller meddela förhinder i gästboken så gör jag en notering att jag hört ifrån dig iallafall och då städas du inte bort :)

Kram Åsa.

2009-01-30 @ 23:31:40
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Duracellmamman

Är bara snabbt inne med en härlig Måndags kram!!



Önskar Dig en underbar vecka!!



Massor av kramar!!!

2009-02-02 @ 10:46:31
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback