Tillbax

Här är jag igen : )
I bland snurrar livet i 180 och jag hinner inte riktigt med själv. Jag tappar motivationen helt och det är svårt att hitta rätt igen. Därför har jag beslutat mig för att börja med Viktväktarna så jag har en klass att gå till som kan peppa mig i medo och motgångar. Så på måndag bär det av dit. Jag har varit med tidgare och gått ner bra i vikt men som vanligt är problemet att hålla den nya vikten. Jaja en sak i taget. Jag gillar i vart fall viktväktarna för att man kan anpassa det för vad som fuknar för en själv och att dom har en sund syn på mat och motion.

I morgon skall jag gå ner till gymmet och tina upp mitt kort som varit fryst då jag varit gravid (har haft svåra foglossningar). Men nu är det dax att börja kör igång även om det blir på en lätt nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback