God frukost

på tisdagar fikar jag med ett gäng mammor, efter att vi lämnat dom "stora" på daigs/skolan så träffas vi hemma hon någon och äter frukost och fikar så himla mysigt. Idag skulle stora kille till skolan så jag lämnade lite tidigre än vanligt så jag och W åkte och veckohandla innan. Jättekönt att ha hem allt. Så nu är det planerat mat för veckan från nya kokboken. Idag blev det Tacolasnage, super gott.

L hade simskola i dag men jag hade sån huvudvärk att jag inte kände för att bada med W och A under tiden. Så efter lämnat L på simskolan gick vi ut, dom har en pool ute med 3 små ruschkanor så A leket och hade kul jag och W satt i en solstol och njöt. Kändes som riktig semster, så det blir det fler gånger. L är så stolt över att hon går i simskola, hon tycker att hon är så stor. Som hon har väntat på detta, A har ju gått i 2år, men man får inte börja förren man är 4år och det fyller L om en vecka så äntligen fick hon börja en intesivkurs innan sommaren 2ggr i veckan.

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan tro att hon är stolt!! Smart med intensivkurser!

2008-05-29 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback