Ett vägval

känner att jag måste ta tag i mitt liv. Jag vill inte vara överviktig jag vill vara en mamma som orkar busa med sina barn. I går sa min 6åring _Men mamma varför har magen inte smält bort nu när William har kommit. Ja va säger man av barn får man höra sanningen. Förutom dom kg jag gick ner direkt i början har jag inte gått ner så mycke mer efter jag fick barn och W är nu 7 månader. Skall bli skönt att börja Viktväktarna igen, för även om det är lätt nu när jag är motiverad så är det suprsvårt att själv motivera sig när man kommer till svackor. Jag är dock mindre sugen på att ställa mig på vågen. Men det skall bli roligt att sen samla stjärnor, om dom nu kör med det fortfarande.

Ha en skön lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback