-0,4kg

Inte så mycke att skryta med kanske, men jag är på rätt väg!!
Å vad jag älskar vv man får ny energi igen, tänker i nya banor. Och på nått sätt så känns det inte som jag skall tänka på vikten hela livet (vilkte man ju behöver) utan bara till nästa vecka!

Köpte en kokbok oxå så här skall testas nya recept! Återkommer med nya goda favoriter.

Annars har dagen varit bra, började med en tur till "stora" lekplatsen. William älskar att gunga och stora syskonen lekte och hade kul. Sen hade jag tid hos tandläkare har bitit av en bit av en tand så det blev till att fixa det. Inga roliga pengar inte. Nu sitter jag och mumsar på en smoothie mmm hade i keslla idag och det blev verkligen som glass. Smaskens.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad duktig du är. Jag skulle säga att du gör helt rätt, man ska inte gå ner mycket i vikt på en gång. Bäst med en långsam kurva neråt. Vad har du haft för metod om man får fråga lite nyfikent =)

Postat av: emelie

fett bra, är lite avis !

2008-05-26 @ 21:33:03
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: Annika

Är ju jätte bra!!! Du vet alla bäckar små ;-)

När börjar du jobba igen, har du planerat in det ännu??? Badrummet vore inte helt fel att få fixat här med... men det är långsamma bud här nu... Mats kreverar typ annars ;-)

Massor av kramar

2008-05-26 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback