Snacka om trött småbarnsmamma

när man tycker det är skönt att sitta en stund hos tandläkaren bara för att man får vara själv. Hahaa. Ja så illa är det. I vart fall när nu bara var en undersökning. Skall tillbaka för att fixa en tand som jag bitit av, lagningen var inte helt okej. Sen har jag två visdomständer som inte kommer fram dom vill man operara bort för att tandköttet ovan blir infekterat. Jo tjena låter både dyrt och ont. Men det var inte så akut utan kunde vänta. Kan ju alltid hoppas att det inte kommer att behövas. Hmm.

Trevligt var det dock att äta lunch ute hela familjen, blev ju inte det nyttigaste kanske. Kött potatis och sås men det var en skysås så det kändes okej och sen hade dom salladsbuffé med tacos så barnen åt massor.

Sen åkte jag och barnen till biblioteket. Barnen lånade böcker och jag lite tidningara som topp hälsa, må bra och vi föräldrar. Älskar verkligen biblioteket finns så mycke man vill läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback