Mot nya mål!

Jag har nog alltid kännt mig tjock ända sedan mellanstadiet då en av tjejerna i klassen radade upp alla i hur tjock man såg har jag kännt mig tjockare än andra. Men sanningen är att jag nog varit normalviktig ända tills jag flyttade hemifrån. Sen dess har vikten pendlat upp och ner. Mest upp då. Jag har testat pulver, banandieter och viktväktarna. Och vist har jag gått ner men förr eller senare har jag gått upp igen. Kan dock inte skylla på mina barn då jag har bara ökat nått kg och vägt mindre när jag kommit hem från bb än innan jag blev gravid, men det beror på att jag har haft svårt illamånde och kräks då i 3*9 månader. Tränat har jag alltid gillat och hållt på med diverse aktiviteter. Men dels pga av en nackskada och sen pga svåra foglossningar har jag helt kommit av mig det senaste.

Vag jag behöver nu är att komma igång igen med träningen, promenera mer och få upp flåset. Jag skall äta enl talriksmetoden med hälften grönt, 1/4 protein och 1/4 kolhydrater. Undvika snabbakolhydrater.

Jag har 28kg jag vill bli av med, men sätter upp 3kg som första delmål.
Så här ser jag ut i dag:

image4



Och här är jag i mål:

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback