Lungt och skönt

Byta barn är bra! Idag har A med sig kompis hem och L följde med kompisens lillebror hem. Barnen går ju bara 15h på dagis och då finns det mycke tid för lek efteråt.
Ringde rektorn idag för att kolla hur kön till dagis ser ut, vi vill att W skall börja till januari men det är inte så lätt. Fråga är bara när man skall sätta upp i kö, risken finns ju att man får plats det datum man sätter typ oktober men samtidigt vill man ju verkligen ha plats till januari. Det var enklare med dom andra som har börjat i augusti men W är ju född på hösten så han blir för liten detta året och sen räcker inte dagarna riktigt till aug nästa år. Jag har ju bara en sgi på 75% av min fulla lön då jag inte jobbade heltid när jag blev gravid med W.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tufft det där med dagisköer, själv har jag inte ens börjat kolla ännu. Mathilda kommer tidigast börja vid 18 mån som det ser ut nu, jag snålar som bara den på mina dagar, tar bara ut 2 dagar i veckan nu.

Vi har möten en gång i veckan, då vi får mentalträning och individuella med coachen efter behov. Träningen för min del blir individuell med hjälp av en personlig tränare som lägger upp programmet åt mig, som sedan kommer följa mig under ett års tid.

Men det är aldrig vägningar etc i grupp, utan bara individuellt.

Den här soppkuren går inte jämföra mot cambridge etc, sån skillnad! Har gått så bra, är inte ens sugen på att äta vanlig mat.

Och grejen är det att man behöver inte äta soppor om man inte vill eller kan, finns många olika varianter, allt läggs upp i samråd med coachen, finns de i min grupp som är med bara för att lära sig äta efter vad just deras kropp behöver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback