Invägning

Nu är jag invägd och klar. Huu hatar verkligen att stå på vågen och inte blir det bättre av att den visar olika vikter om man går av och på. Men å andra sidan spelar det kanske midre roll om det är 25 el 26 kg jag skall gå ner. Då jag inte vill fokusera på det stora målet är nu mitt första del mål att gå ner 4,5kg.

Morgonen startades med en kopp te, knäcke macka med mjukost och så min nya favorit en branmussli med mjölk.

Tanken var att åka ner till torget och handla frukt men vi ligger inbäddade i ett stort täcke med snö så fråga är om jag alls vill åka ut och handla idag. Barnen är dock lyckliga idag och är ute och pulsar i snön. Får bli en promenad med snowracerna idag så får jag lite motion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback