Helg

så skönt med helg även för en mammaledig små barnsmamma. Idag kom farmor och farfar och hämtade dom "stora" barnen för att spendera dagen på ett museum. Så att bara ha lilleman hemma är väldigt lyxigt, känns ju nästan som vi är barnfria. En tur till byggvaruhuset blev det och nu har vi fikat, trodde det skulle vara svårt att avstå bullen men jag funderade inte ens på att ta den. Känner att nästa veckas prövning blir bruncherna på tisdag och torsdag jag umgås nämligen i 2 "mammagrupper" och vi äter brunch hos varandra en gång i veckan efter att ha lämnat dom stora på dagis. Väldigt gott och trevligt men inte så vikt vänligt. Vet inte om det är årstiden men jag upplever att jag var ute och promenerade mycke mer när dom "stora" var bebisar men då är ju dom födda på våren och W är ju född på hösten. Men nu lovar dom ju att värmen skall komma tillbaka så nu har jag ingen ursäkt för att sitta här framför i stället för att röra på mig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Duktigt!!! Bullar hör hemma i soptunnan ;-)

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback