Godmorgon

Frukosten har nu blivit en vana och jag saknar faktist inte mina mackor. Har köpt keso deremot och tog en knäckemacka. Mumsigt.  Idag är alla barnen hemma och jag funderar på om vi skall gå ut och leka lite i snön för nu försvinner väll den snart.

Jag skall till tandläkaren idag så jag och sambon skall äta lunch ute idag med barnen för att sen skall han "passa" dom medans jag är hos käftis. Gillar igentligen inte att skriva passa då det är hans barn men han jobbar ju annars så det är så jag menar att han får ta lång lunch idag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

Postat av: Annika

Härligt!!!! Oc tach, det märks på kläderna, för 2 dagar sedan fick jag på migjeansen jag hade innan tiden med Sessan i magen. Lycka till hos Käftis...haha ... vilket namn!!

kramar

2008-03-28 @ 10:45:38
URL: http://duracellmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback