Godmorgon

Vilken härlig morgon, solen strålar från en klarblå himel och snön ligger kvar och gnistrar. Känner mig riktigt pigg idag, något ovanligt för en småbarnsmamma.  Tycker ofta jag blir det när jag viktminskar en trevlig bieffekt.

Inser att jag måste avstå godis och  annat sött för jag kan helt enkelt inte äta normalt av det. Önskar verkligen att jag kunde bara äta lördagsgodis eller att jag kunde fika nån gång i bland men för mig är det allt eller inget som gäller.

Till frukost blev det mussli och mjölk.

Ha en bra dag!
/Ulle


Kommentarer
Postat av: Annika

Där har vi det, det är ju därför jag har fått en stpr portion extra energi den här veckan!! Tack för du löste mysteriet åt mig ;-)

Hoppas du får en underbar dag!1

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback