Skall inte alls bli kul att väga sig i morgon

tycker det har blivit lite väl mycke gott i veckan. Men helt klart bättre än innnan så det är väll det jag får ta fasta på.
Skall bara komma ihåg att väga mig i morgon oxå. Inte helt lätt när man själv skall göra i ordning 3 små barn som är under 6år. Nu skall jag inte gnälla för jag har superduktiga barn dom "stora" klär sig själva och fixar.
På tal om barn så shoppade jag loss på Lindex dom hade så fina "Fem myror är fler än fyra elefanter".





Kommentarer
Postat av: Annika

Tack :-)) Nu mår jag bra igen, äntligen ;-)

Vilka härliga t-shirts!!!!!! Måste helt klart till Lindex fprt som ögat!!

Trevlig dag!!!

Postat av: Annika

Hur gick det med vägningen?????!??

2008-04-10 @ 10:18:57
URL: http://www.duracellmamman.blogg.se
Postat av: Annika

Saknar dina inlägg....

2008-04-15 @ 09:05:02
Postat av: Piiiiz mammablogg

Hejsan! Vill du vara med i Tessah´s tävling om att vinna en fin reg skylt med ditt barns namn på?? kolla in hos mig o klicka på länken!!

Ha en härlig dag o en fortsatt trevlig sommar!!
Mvh P

2008-05-12 @ 13:12:57
URL: http://piiiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback