Här går livet i 180

som vanligt har haft lite datortid så jag har inte hunnit skrivit så mycke.
Lite synd för jag tror jag blir motivera av det. Idag blev det god middag, kalvstek och hasselbackspotiatis med glass till efterätt. Vi firade att William blir ett halvår i veckan så mormor, morfar och min syster och hennes man var här. Haha det är bara jag och min sida av släkten som är tokiga på att hitta på ursäkter för att fira lite :) Men trevligt har vi och W fick ett fint påslakansätt med nalle phu och byxor och en tröja. Min snälla mamma hade sytt nya gradiner till matsalen och köket så det kom på plats. KUL!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tiden går verkligen fort, inte länge sedan vi båda hade våra små undervekr i magarna.. Mathilda blir ett halvår på lördag!

O den här mamman har köpt en Friis väska till henne, hittade den mest ljuvliga lilla saken...*drömmer mig bort*

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback