Första veckans minus

blev -1,1kg.
Vilket känns jättebra. Det är ju så att jag bara mjukstartade så att det skulle ge så bra utdelning är bara att tacka och ta emot. Idag hade vi brunch och faktist kändes det helt okej att hoppa över fikabrödet och bara käka mackorna. Sen var det dropp in fika på dagis där skall jag erkänna att jag suktade efter den goda chokladkakan barnen bakat men inte mer än att jag kunde stå emot.  Tog en långpromenad idag i det soliga vårvädret när barnen hade simskola skönt med friskluft och motion.

Vikt: X3,4
Viktminskning : -1,1
Kvar till delmål: 3,4

Kommentarer
Postat av: Annika

GRATTIS!!! Det är ju JÄTTE bra!!!!

I fortsättningen säger de att man gå ner mellan 1-5 kg i veckan, själv har jag satt 3 kg som ett mål, det förväntar jag mig att jag ska gå ner.

Kom precis hem från ett träningspaus... shit vad många muskler man har som är sååå otränade ;-)

Postat av: Annika

Det är ju det, men samtidigt förstår jag dem med, de kan ju varken säga bu eller bä innan de tagit massa prover...

2008-04-03 @ 10:41:19
URL: http://www.duracellmamman.blogg.se
Postat av: Lotta

Ett stort Grattis till ett finfint resultat:)))

2008-04-05 @ 05:59:21
URL: http://keloviktblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback