Flängt runt idag

Först så skulle A på bowlingkalas i en annan kranskommun så det var bara att sätta sig i bilen och köra dit tog ca 40min sen vart det ju ingen idé att åka hem utan jag och W satt och tittade på. Roligt dock att A blev duktig på att bowla hans första bowling slutade innan den börjat då han snubblade och ramlade med klotet i handen så det föll ner på handen i honom. Sen när vi provade igen så ville han bara rulla i väg det. Nu när mamma inte kunde (ville) hjälpa så blev han riktigt duktig på att få i väg det och hade både strike och spärr i sin serie.
Haha sen var det kul för tjejerna hade pussjage. Å då var det ju pinsamt att mamma var med. Jisses dom är 6år börjar det redan?!?

Sen fyller A snar oxå år och vi har som tradition att åka hem till kompisarna med korten, då stannade dock W hemma med pappa och L. Så nu har jag sett delar av våran kommun som jag aldrig varit i och skulle jag nån gång tycka att jag bor på landet så vet jag att det inte är så i jämnförelse med hur vissa av A dagis kompisar gör.

Pust kl 19, var vi hemma igen så det fick bli Thai mat till middag idag, hyfsat okej ur vikt synpunkt. Har dock inte varit godis sugen som jag trodde, A ville ge bort några godisar som han inte gillade man jag tackade nej : )


Kommentarer
Postat av: Annika

Så gott med Thai...längtar....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback